PRIMA MEA ZI DE DANS SPORTIV

|

AZI AM FOST LA PRIMA MEA ZI DE DANS SPORTIV.LA INCEPUT AM CREZUT CA NU E ASA CINE STIE CE DAR DUPA CE AM FACUT PRIMUL MEU ANTRENAMENT ACUM IMI DAU SEAMA CATA MUNCA DEPUI.DE VAZUT UN PROFESIONIST DANSAND ZICI CA ESTE USOR ASA CREDEAM SI EU DAR ACUM AM O ALTA PARERE DESPRE CEI CARE SUNT PROFESORI DE DANS.NU CREDEAM CA LA DANS DEPUI O MUNCA ASA DE MARE.AZI AM INVATAT SI UN VALS CARE NU A FOST ASA USOR DE INVATAT DAR CU TIMPUL CRED CA O SA IL STIU CUM IL STIU CEI CARE SUNT DE 2-3 ANI ACOLO.DAK ACEST VALS IL VEDEAM LA CINEVA DE EXEMPLU LA EMISIUNEA DANSEZ PENTRU TINE CREDEAM CA E SIMPLU DAR DAK E SA IL INVETI O SA FIE GREU SI PENTRU UNII CHIAR FOARTE GREU.DAK NU MA DUCEAU PARINTII MEI LA DANS EU NU VEDEAM CAT DE FRUMOS ESTE SA DANSEZI.CE BN A FOST AZI CA AM INVATAT UN VALS PT CA EU SI SORA MEA STIAM CATE CEVA DESPRE VALS PENTRU CA TATAL MEU NE-A ARATAT PASII DE VALS CA II STIA DE CAND ERA COPIL.PT CA IN COPILARIE A FACUT DANSURI.AZI MI-AM DAT SEAMA CA E BN SA STI SA DANSEZI. si le multumesc parintilor mei ca m-au dus la dans.

10 comentarii:

Necula Mara spunea...

dansul sportiv este f frumos dar putin greu

vlad spunea...

deci daca ai fost la dans acum poti sa vii si la fotbal ca nu mai esti accindentat.sau deja te-ai lasat de fotbal???

Necula Alex spunea...

nu mah nu m-am lasat de fotbal o sa vin si la fotbal si la karate de saptamana viitoare

Necula Alex spunea...

asta asa este mara

Unknown spunea...

succes p viitor!!!j surioarei tale la fel:*;)

Necula Alex spunea...

angel esti flori??

Necula Mara spunea...

ms flori:*:**:*

valentyna spunea...

succes la amandoi.....sh sunt sigura ca va descuracatii fff bn ,,succes!!

Necula Mara spunea...

ms vali :*:*:*:*

Necula Alex spunea...

ms valentina

Trimiteți un comentariu